جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

انیمیشن منجمد 2 یخ زوده (2) Frozen 2 - Arendelle's Secret: بررسی فیلم دیزنی

نقد و بررسی Frozen 2 - Arendelle's Secret به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک ، دومین قدم از حق رای دادن که در سال 2013 توسط دیزنی افتتاح شد.

Frozen 2 - راز آرنتل از 27 نوامبر در سینماها است ، دنباله بسیار پیش بینی شده Frozen ، یک موفقیت بزرگ شرکت والت دیزنی سال 2013. چرخاندن طرح کلاسیک افسانه های "شاهزاده خانم ها" ، ستون فقرات فیلمبرداری دیزنی ، منجمد. به عنوان یک حق رای دادن برنده تعیین شده تحمیل می شود ، آنا و السا را ​​به عنوان قهرمانان محبوب مورد علاقه مخاطبان جوان تقدیس می کردند. همانطور که در فیلم اول ، دو خواهر آنا و السا به ترتیب توسط سرنا روسی و سرنا اتیری ابراز می شوند ، در حالی که اولاف و گرانپاپا صدای انریکو بریگانو و ماسیمو لوپز را دارند.


همچنین Frozen 2 را بخوانید: آیا کارگردانان و بازیگران صدا رازهای Arendelle و ... of Frozen 3 را فاش می کنند؟

منجمد 2 - راز آرنتل: عملیاتی بدون شکست؟


بدون شک ، دنباله چنین فیلمی محبوب باعث جلب توجه مخاطبان گسترده در بین جوانترین و نه تنها خواهد شد. بر خلاف دیگر خانه های دیزنی پیکسار (سر) ، مفهوم پشت حق رای دادن Frozen خود را با قوت بیشتری به روایتی تقسیم می کند که به بخشهای مختلف منتقل می شود. تلاش فیلمنامه نویسان (جنیفر لی و آلیسون شرودر که او نیز «حق شمارش» را امضا کرده است) این است که با شخصیت های این دو شخصیت پیشگام سازگار باشد ، بنابراین در فیلم 2013 به خوبی توسعه یافته است و از یک سو الزام محفوظ و ناامن است. از طرف دیگر آنا انفجاری و ساده لوح.


این مجموعه از یک مجموعه قانع کننده شروع به کار کرد تا مشکلات عدیده ای را که ممکن است دو خواهر پس از پایان مبارک فصل اول با آن روبرو شوند ، در پاسخ به خواسته غیرقابل انکار عموم مردم برای دانستن هرچه بیشتر و بیشتر تصور کند. بنابراین ، به سزار بپردازید که تماشاگران سزار و دیزنی همان چیزی است که آنها ترجیح می دهند: یک کارت جفت ارز ، ماجراهای جدید ، آهنگ ها ، نقوش و پایان عاشقانه.


یک چالش جدید برای آرنتل و ملکه او


با توجه به تأثیر ابتکاری السا ، ملکه بدون پادشاه آرنتل ، باید فهمید که چگونه حاکمیت جدید با تهدیداتی که پادشاهی وی را تهدید می کند ، روبرو خواهد شد. این تقریباً موضوع Frozen 2 است که عملکرد آن دقیقاً ناشی از بی قراری درونی شخصیت است. السا از تاج و تخت راضی نیست ، اما می خواهد آنچه را که در پشت آن قرار دارد ، کشف کند ، سایه هایی که در میان خاطرات مدفون خانواده اش پنهان است. یک احساس عدالت عمیق ، این دو خواهر را به یک جنگل مسحور ساکن شمال باستانی Northuldra ، که به مدت 37 سال جدا شده است به دلیل یک اشتباه جدی حل نشده ، که منجر به از بین بردن خشم چهار عنصر شد ، سوق می دهد.


Frozen 2 الهام بخش از اساطیر نوردیک با یک دیدگاه سیاسی جهانی است که در آن صلح ، برادری و ارتباط کامل با طبیعت پیروز می شود ، Frozen 2 الگوی قبلا در فصل اول آزمایش شده را تکرار می کند. سفر درونی السا ، مسیر پذیرش خود و کشف مأموریت ، دیدنی و جذاب می شود. آنچه هر زن جوان (و مرد) باید در انتقال ظریف به بزرگسالی با آن روبرو شود ، به عنوان یک ماجراجویی سرشار از جادو و پیچ و تاب مطرح می شود.


منجمد 2: چه بیش از حد ...


در گذار از فصل اول به فصل دوم ، فریزن برخی از عناصر مؤثر در موفقیت فیلم 2013 را از دست می دهد. قدرت موسیقی متن فیلم ، که باعث شده تا آن را به یک پاپ فوق العاده موفق برساند ، به همان اندازه در راز کارآمد نیست آرنتل با وجود حضور مداوم آهنگ ها و نظرات موسیقی. در این فیلم دوم ، علی رغم تعهد و مطالعه در جدول برای تکثیر پدیده ، ترانه ای به همان اندازه فراموش نشدنی وجود ندارد.


عنصر دیگری که فیلم را از نیش خود محروم می کند ، سردرگمی طرح است که با مکانیسم کلاسیک پرده برداری مترقی از هویت و نقش ها بازی می کند. به طور خلاصه ، شخصیت های باقی مانده در پس زمینه در فیلم اول برمی گردند و عمق و عملکرد جدیدی به دست می آورند. با این حال ، مسیر السا و آنا - چه روانی و جسمی - بر روی فضا و جهت هایی حرکت می کنند که همیشه واضح و قابل درک نیستند. همه اینها موضوع اصلی - یعنی هدیه السا را ​​که از عشق بین مردمان حاصل می شود - به وجود می آورد تا میان پیچ و تاب ها مخلوط شود و در سیستم با شکوه روایت پراکنده شود.


جادوی دیزنی برای کودکان

در سالهای اخیر ، دیزنی پیکسار مخاطبان خود را به دید نسبتاً عرضی سینمای متحرک عادت کرده است. به عبارت دیگر ، توانسته است سطح ارتباطی مضاعف ایجاد کند ، قادر به دستیابی به مخاطب در هر سنی باشد. به عنوان مثال منجمد سال 2013 ، با تماشاگران جوان (و تماشاگران) جوان صحبت کرد ، و آنها را با ماسک و شاهزاده خانم ها جذاب کرد ، اما در بزرگسالان نیز چشمک زد ، و به نیاز آنها به یک مدل زن متفاوت پاسخ داد.


با Frozen 2 این حرفه کمی در خیابان از بین می رود و محصولی مناسب تر به طور انحصاری برای مخاطبان کودکان ساخته می شود که تمرکز زیادی روی نقش طنز طلسم اولاف (و یکی دیگر از موارد دیگر می دهد) دارد. از این منظر ، فیلم در پرده های خنده دار به دست می آید و آدم برفی جادویی را آزاد می کند تا جوک های پشت سر هم آتش بگیرد.


آنچه در نوآوری مضامین و پیام از دست می رود ، در تمایل خاصی برای صحنه های اکشن تماشایی به دست می آید ، که می بینند السا و آنا هر دو به عنوان شخصیت های دنباله ای شایسته برای یک عمل نفس گیر تبدیل می شوند. همه اینها به محصولی کمک می کند که کار کند ، اما هیجان انگیز نیست - شما همچنین می خواهید برای ناامیدی کوچک از داستان عشق که برای السا فرض شده است. اما ، انتظارات انقلابی را کنار بگذاریم ، دیزنی بهترین فیلم خود را به جمع شدن کلاسیک های انیمیشن اضافه نمی کند ، بلکه یک افسانه با تمام اعتبار را برای سرگرم کردن کودکان و خانواده هایشان به نمایش می گذارد.


لینک های مفید : 

http://marioefff84051.ampblogs.com/--29041675

http://miloprss39405.pages10.com/--30706951

http://lukaspppp27384.blogolize.com/--30870204

http://elliottxyzz62838.full-design.com/--31295291

http://waylonabbc73849.thezenweb.com/--31975931

http://charliezabb72849.tinyblogging.com/--30138001

http://waylonxxxw40617.blog5.net/29970521/

http://holdenklkk05164.affiliatblogger.com/26299137/

http://reidbccc73840.dbblog.net/20175234/

http://angeloqrrs38405.bluxeblog.com/20135552/

http://fernandoeggg94061.mpeblog.com/13981130/

http://hectorklll16283.articlesblogger.com/13834969/

http://josueddec72849.blogerus.com/13918927/

http://spencercdcc72839.arwebo.com/13809165/

http://lanepqrq38405.bloggin-ads.com/13914009/

http://brookswxxx51627.blogpostie.com/13913123/

http://caidenghhg94051.blogprodesign.com/13758511/

http://deanpqqq28395.timeblog.net/20731142/

http://felixijjj06172.collectblogs.com/19713659/

http://arthurnoqq28495.amoblog.com/-16438480

http://remingtonsuvv40517.isblog.net/-12219288

http://andykmml06173.alltdesign.com/-15084643

http://reidcddd73840.blogkoo.com/-14067272

http://daltonkkjj05172.ambien-blog.com/358104/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://devinzaab72839.blog-gold.com/392450/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://spencervwxx51627.total-blog.com/-19714342

http://emilianoceff84951.blog-a-story.com/373063/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://rylanyksa85207.bloggosite.com/396926/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://martincddc73849.blogoscience.com/358890/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://traviscefg94061.blogproducer.com/391342/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://messiahhhhg94051.blogrenanda.com/409133/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://alexisnooo17284.csublogs.com/382257/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://spencerttts39405.blogthisbiz.com/395082/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://knoxijii95161.blogsidea.com/394693/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://elliottqrss39405.is-blog.com/451109/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://rafaelghhg94051.mdkblog.com/460447/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://traviscdee83950.mybuzzblog.com/475790/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://codypppp27394.theobloggers.com/428226/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://dominickkllk06173.vblogetin.com/485678/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://hectorijjj05162.worldblogged.com/566380/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://zaneopoo17384.yomoblog.com/610478/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://zanderuuut49506.blogzag.com/17409999/

http://reidbccb72839.imblogs.net/18102141/

http://franciscopppp28495.blogstival.com/13834939/

http://connerpppp28394.designi1.com/13687995/

http://stephenrckr52964.educationalimpactblog.com/13702964/

http://troyabbb62839.ivasdesign.com/13700051/

http://keeganrrrq28394.link4blogs.com/13792635/

http://dantemmmm16273.mybloglicious.com/13802061/

http://sergiomnnm17284.post-blogs.com/13661267/

http://jaredhhhg94051.review-blogger.com/13473131/

http://erickyzzz61738.blog2news.com/202125/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://finnrssl27384.jaiblogs.com/15606862/

http://angelooppp28395.blog4youth.com/67600/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://connertttu49508.blogripley.com/119808/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://zanderuuuu49506.bloggactif.com/704207/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://martinzzzz61728.blogginaway.com/115058/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://rowansttt49506.blogolenta.com/586697/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://elliotpqqr39406.blogsmine.com/54360/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://dominicknopv40617.idblogz.com/143480/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://holdenijjj95162.howeweb.com/136206/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://paxtonabcc73840.luwebs.com/144359/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://josueaabb72849.blogsuperapp.com/82658/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://lukasppqq27394.slypage.com/511187/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://knoxdddd73940.theideasblog.com/68280/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://landenjjkj05162.izrablog.com/109230/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://josuedeee83950.webdesign96.com/63794/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://rafaelhiii95061.thelateblog.com/75157/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://waylonuvvu49516.bligblogging.com/67803/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://titusefgf84951.spintheblog.com/150200/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://cruziijj06173.bloginder.com/173219/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://charlieqqqq28395.blogvivi.com/99056/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://landenjjkj05172.targetblogs.com/165487/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://jaidentuvu49516.get-blogging.com/149498/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://andreiiii95162.bleepblogs.com/178767/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال

http://archerqrss39405.newsbloger.com/221456/مدرن-فیلم-دانلود-فیلم-و-سریال


دیوار صورتی: نقد و بررسی فیلم تام کالن

آغازها و کینه ها ، خاطرات و استعفا: دیوار صورتی فیلم احساسی است که با صادقانه در مورد رشد و دوری از روابط صحبت می کند.

همه روابط برابر است. آنها در غم و اندوه های سرخوشی متولد می شوند ، در افزایش احساس و صمیمیت رشد می کنند ، سپس در گهواره تثبیت می شوند که در آن نقاط قوت و ضعف خود و دیگری را پیدا می کنند ، آماده زندگی مشترک ، شورش و افراط کردن به لطف تغذیه از عشق و علی رغم آشفتگی هایش از این لحظه است که روابط تغییر می کند. آنها از نظر مردم متفاوت هستند و به سرعت به سمت اشتراک طولانی و طولانی مدت پیش می روند و یا لحظه ای را نشان می دهند که همه چیز ، در وجود شخصی به عنوان یک زوج ، شروع به تغییر می کند. از آنجا که همیشه نقطه شکست وجود دارد ، همیشه یک لحظه وجود دارد که همان چیزی است که سرنوشت رابطه را تغییر داده ، آن را جلوی آن واقعه ناخواسته قرار داده و با سردی به او نشان داده است که دیگر موردی نیست. به تعویق بیندازند.


با این وجود ، وقتی چیزی می شکند ، تقلب غیرممکن است ، در حالی که سعی در یافتن راه حلی برای غلبه بر درد دارید که از این پس به طور مداوم در گوشه ای زیرزمینی از روابط کبودی قرار می گیرد. توهمی که با این ایده وجود دارد که می تواند آن بار را رها کند ، مصمم است که آن را به آرامی از بین ببرد ، با در نظر گرفتن بازگشت چرخه ای و عمیق تر آن ، ریشه خیلی بیشتر از گذشته را ندارد.


در آن لحظه غیر قابل تصور است که کارگردان تام کالن می خواهد با Pink Pink بیاورد ، تا عنصر اصلی شخصیت های جنا و لئون را از طریق قطعات مختلف ، صحنه های مجرد و سکانس های زمانی پیدا کند تا در بازسازی داستان آنها جایگزین شود. عشق ، در جهش بین سالهای مختلف روابطشان و مخلوط کردن دومی در فیلم.


دیوار رنگ صورتی - اولین دیوار تام کالن ، اولین کارگردانی سینما و فیلمنامه

هرگز به طور مستقیم به ماشه غرق نشوید ، اما آن را مانند یک اکو برای بخش های مختلفی که این فیلمنامه می خواهد نشان دهد ، تلخ کنید ، فیلم احساساتی بازیگر سابق داونتون ابی ، در اولین کارگردانی و نویسندگی خود ، نشانگر گذار از شیمی از راه دور ، از کاوش با تفریح ​​و عدم توجه به غیرممکن بودن لمس ، مترادف با ناسازگاری بیشتر است که جای پشیمانی را فراهم می کند.


با برگرداندن شخصیت ها به روزهای شادشان ، کالن مشکلات خود را درست همانطور که در هر زوج اتفاق می افتد ، مطرح می کند و وظیفه رسوب تنبلی و عدم تحمل را با گذشت زمان می گذارد ، کینه را گسترده تر می کند تا دیگر نتوانید آن را نگه دارید و آن را تبدیل کنید. حضوری که جایی برای تلاش برای نزدیک تر شدن باقی نمی ماند. آن عزیمت از احساسات ، همچنین موتور تماس های جسمی ، جایی را برای جمع آوری زنگ زدگی چیزی که در آنجا بوده است ، ایجاد می کند ، اما با این وجود ، اکنون اهداف و اهدافی که از هم متمایز است ، و همچنین جسم و احساسات است.


دیوار صورتی - بین خاطرات و غم و اندوه ، احساسات و تجدیدنظرهای پوچی 

با عکاسی از بابی شاور که همه چیز را در ابعاد دیگری قرار می دهد ، جهانی گرانول که در آن برای تجزیه و تحلیل و بازپس گیری مراحل نشان دهنده پیوند بین لئون و جنا ، کارگردان تام کالن کارگردان دوربین خود را حرکت می دهد تا همیشه آن را به طور کامل قرار دهد. استقلال با توجه به صحنه. کاراکترها هرگز محوری نیستند ، زوایای تیراندازی ، شباهت های بازیگران را به دلخواه خود برش می دهد ، آنها را به گوشه های صفحه نمایش واگذار می کند یا حتی آنها را تقریباً کاملاً خارج از قطر می گذارد.


مصنوعی بودن فیلمساز حل می شود ، با این حال ، هنگامی که او مجبور است برای ترجمه مستقیم مترجمان خود ، آزادی این حقیقت را در صحنه حفظ کند ، هیچ بسته بندی چیزی از پیش تعریف شده را ترک نکند ، اما این رویدادها را برای شگفتی برای ارائه آنها ترک کند و یک طبیعی بودن را فراهم کند. که نزدیکی که از واقعیت به فیلم می رود کمک و تقویت می کند. تنها در خاطرات است که کالن به شواهد مصلحت برمی گردد و سال اول دوئه ، به ویژه شب ملاقات آنها را در قالب متفاوت و یکنواختی رقم می زند. یک حافظه واقعی ، در اندازه و فریم. فیلمی که دوست دارید برای همیشه حفظ کنید و به همین ترتیب ، حتی پس از همه اشتباهات در حافظه قرار خواهد گرفت.


در حالی که از ویژگی های خاص طرح و یا پالایش دیالوگ ها ایستادگی نکرده است ، Pink Wall می داند که چگونه با بیننده صحبت کند تا اینکه کار ساده اش بتواند باعث شود شما فکر کنید ، ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود دارد و شما را با خیال پردازی های عاشقانه یا خیانت های غرق در اشک فریب نمی دهد. . این واقعیتی است که در آن هر کس می تواند یا تا به حال کسی را پیدا کند که با آن کار تام کالن را بشناسید. همان که در آن ، با وجود ناامیدی عمومی ، به طور دوره ای احساس می کنید می خواهید برگردید ، حتی اگر فقط با ذهن خودتان باشد.

نور: بررسی فیلم با سرخیو کاستلیتو

نور فیلمی از مائوریزیو زاکارو است که به دنبال حقیقت و همدلی از اوضاع فرود در لمپدوسا است ، اما ثابت می کند که عملی و ناکارآمد است.

موضوعی در ایتالیا وجود دارد که بر اساس آرمانهای سیاسی و عدم تحمل صفر هزینه شده است. یک مسیر مهاجرتی وجود دارد که نقاط شروع را از کشورهای خاورمیانه نشان می دهد و تا سواحل شبه جزیره ما بالا می رود ، یک پل امن برای کسانی که در جستجوی ایمنی یا توقف موقت هستند قبل از رفتن بیشتر به مناطق داخلی اروپا. بنابراین یک تقاطع مهم است که در لمپدوسا سالها شاهد جنگ قربانیان جنگ در جستجوی کمی آرامش بود ، که تنها عبور در آب های همیشه مدیترانه مدیترانه نمی تواند تضمین کند ، اما شرایط سفر و پذیرش آنها آنها لزوما حتی بدبخت ترین انتظارات را نیز برآورده نمی کنند.


و ، انتظار برای آنها در سواحل در حال حاضر پرجمعیت از هموطنان و برادران ، پزشکان و داوطلبان منتظر فراخوان کمک و فرود بعدی هستند که به زودی آنها را در مواجهه با یکدیگر بین درخواستهای نجات و داستانهای مرگ ، چشمهای گسترده باز خواهد دید. شوک غیرقابل تحمل و پتوهای ایزوترمال که با آن سعی می شود سرمازدگی آب و شب را رها کنیم. از این گذشته ، این توصیفات و تعهد پزشک پیترو بارتولو برای تحت تأثیر قرار دادن عموم و شهروندان برای کارهایی است که انجام داده و گزارش داده است ، در قالب یک رمان ، در کتاب Lacrime di sale ، که به همراه همکار لیدیا تیلوتا نوشته شده و اثری از یک حقیقت را نشان می دهد. هر روز در جزیره خود مصرف می شود.


نور - لمپدوسا ، مهاجران و داستان پزشک پیترو بارتولو نور ، 

صفحاتی که بارتولو و تیلوتا برای اضافه کردن داستان نور جوان ، شخصیت اصلی داستانشان ، که در اطراف آن ادعاها و غیرانسانی ها دیده می شود و با گرانی روبرو می شوند ، رفتند تا یکی از دردناکترین و همدلانه ترین تعهداتی باشد که شخص تا به حال می تواند داشته باشد. شجاعت به کار گرفتن رمانی که براساس فیلمنامه مونیکا زاپلی ، اما ویتلی و کارگردان مائوریزیو زاکارو با یک مفهوم صرفاً تلویزیونی ، به یک فیلم سینمایی تبدیل می شود ، بسته بندی اشتباه برای اثری که عطر و طعم یک صفحه نمایش کوچک و غیرقابل قبول را داشته باشد و به تحریر در نیاید. صحنه سازی برای ساختن آن بیش از یک محصول عمومی.


مطمئناً اراده ی سبک زکارو برای نشان دادن لاغر و متمایل به واقعیت در نور است ، فیلمی که عنوان آن را از دختر پیشکس گرفته می گیرد که با لمس سرزمین اصلی لامپدوسا ، زیر بال محافظ آن پیترو بارتولو بازی می شود که بازیگر سرخیو کاستلیتو است. . اما آن حضور دوربین به صورت مستند یا نزدیک تر به کارایی رپورتاژ ، یعنی کثیف شدن عکس ها باعث می شود آنها کج یا نادرست باشند ، همانطور که بیشتر به بهانه لحظه روشن می شوند تا از بازسازی آنچه در لحظه های حساس پس از فرود می آید ، نیست. این احساس رنجی را که این مهاجران می توانند تجربه کنند ، برجسته می کند ، و نه تنش و خونسردی داوطلبانی که برای نجات جان خود در عمل ارائه می دهند را برجسته نمی کند.


ایستادن در نور بیشتر غفلت اساسی است ، بیشتر مفهوم نتیجه نهایی ، که در شرایط آرام فیلم نیز تکرار می شود ، که با ترکیبی از نور و عکاسی توسط فابیو اولمی تشدید می شود.


نور - هنگامی که آرزو و موفقیت همزمان با نور نیست 

تمایل به بازگرداندن چنین موضوعی مهم با تحقق ضرب و شتم و دیکتیکی آن ، که در پی نشان دادن کلیه پیامدهایی که درام مهاجرت می تواند نشان دهد ، آن را به یک باند به ظاهر جعلی و غیرقابل حل تبدیل می کند. درج پراکنده و مدیریتی ضعیف از شخصیت ها ، وقایع شخصی و ساختار اصلی داستان - رویکرد و مراقبت از شخصیت اصلی بارتولو نسبت به نور جوان - که می خواهند بیشتر توضیح دهند ، نه اینکه مردم را درک کنند. آموزش بیشتر از ایجاد مشکلات و طرف همبستگی که باید عملی شود ، به عمق درک می شود.


نور بطور غیرقابل توصیف هوس بودن او را به عنوان پرچمدار برای آن دسته از بارهایی که همیشه به زمین نرسیده است ، آرزو می کند یک آموزه مدنی برای عموم مردم در شرایطی باشد که اغلب او را می شنود ، اما هرگز نتواند بطور دقیق زندگی کند. اما آرزو و موفقیت همیشه به صورت یکنواخت به چشم نمی خورد و متأسفانه نمونه نور مائوریزیو زاکارو است.

عنکبوت در وب: بررسی فیلم توسط Eran Riklis

عنکبوت در وب هیجان انگیز است که به خود بسته می شود ، به تماشاگران اجازه نمی دهد پیامدهای آن را بفهمند و لحن پر از گرسنگی را تنظیم کند.

ساخت فیلم های هیجان انگیز به هیچ وجه آسان نیست. نوشتن آنها چالش واقعی است. هسته مرکزی داستان را تصویب کنید ، مشخصات قطعاتی را که تشکیل می دهند ، تشریح کنید ، زمینه ای را فراهم کنید که حقایق در آن آشکار خواهد شد و بخش بسیار مهمی ، تمام فتنه ها ، بازیکنان دوتایی ، سرنخ ها و شگفتی هایی را که ناگزیر خواهد شد وارونه شود ، تنظیم کنید. در پایان ، نشان دادن هزار چهره و اتصالات پیچیده که به روش سیبیللین ، این کار را به صورت ماهرانه کاشته است.


در طول قلعه ای که به تفصیل بیان شده است ، جایی که هر حرکت باید با عملی که اسرار و تحقیقات این فیلم را به همراه دارد ، مطابقت دارد ، اما موضوع اصلی هنوز هم باید از آن برتری پیدا کند. مأموریتی که باید انجام شود ، فرد موردنظر برای نجات ، داده های بازیابی یا دکمه قرمز رنگی که باید قبل از پایان جهان فشرده شود. این نکته اساسی را درک کنید که در آن صورت برای ساخت آثار عربی روایی و معمار همه پیچیده ترین و ظریف ترین سطوح بین شخصی. بنابراین ، اگر عنصر اصلی از بین نرود ، نتیجه فقط می تواند فاجعه ای اعلام شود ، همانطور که با فیلم Spider در وب اتفاق می افتد و داستان آن توسط Gidon Maron و Emmanuel Naccache نوشته شده است.


عنکبوت در وب - Eran Riklisspider در هیجان وب بدون داستان و بدون شخصیت ، 

مشکل اصلی کار به کارگردانی اوران ریکلیس دقیقاً در سوء تفاهم است که با آن موضوع اصلی در فیلم گزارش شده است ، با غیرقانونی بودن آن در طرح ریزی وقایع با الهام از وقایعی که در واقع اتفاق افتاده است ، اما به هر حال ضعیف توضیح داده شده و حتی بدتر هم در آن مدیریت شده است. پیش نویس سینمایی که می خواستیم از آن خارج شویم. در حالی که حوادثی را که بلافاصله شخصیت های حرکتی ، سازمان ها ، کشورها و شرکت های بزرگ را در معرض حرکت قرار می دهند ، حس می کنند ، وضوح این رویدادها بیننده را به طور کامل تردید می کند ، مطمئناً به دلیل ناتوانی وی در رمزگشایی یا تجزیه و تحلیل اوضاع نیست بلکه برای فیلمنامه خالی بر اساس است. تریلر ، که به نظر می رسد فراموش کرده است که ارتباط آن با شخص دیگری است که از اتاق تماشا می کند و تصمیم می گیرد بدون اینکه دیگر به عقب برگردد ، راه خود را طی کند.


و حتی وقتی داستان به نظر می رسد تصمیم دارد تا در نیمه راه فیلم مخاطبان خود را باز کند ، جو و عملکرد فیلم به شدت متوقف می شود ، با عدم قطعیت سرنوشت عملکرد شخصیت اصلی بن کینگزلی ، اما امنیت غیرقابل انکار محصولی که اصلاً قانع کننده نیست ، همانطور که از ژانر انتظار می رفت. نه تنش ، نه خطر و نه گرانشی که باید حضور سلاح های شیمیایی را برانگیزد. مانورهای محرمانه بودن تیم به رهبری شخصیت Adereth چنان غیرقابل تصور است که حتی کمبود ارتباط آنها حتی در بقیه کارها را منعکس می کند ، چنان بر روی خود بسته است که تقریباً خود را از پیچیدگی های بی فایده خود تبریک می گوید و کاملاً از حتی حداقل سطح هم محروم می کند. پاتوس


عنکبوت در وب - هنگامی که حتی subtexts سرنوشت یک فیلمبردار در وب را بهبود نمی بخشد ، 

اگر سطح داستان جعبه بسته عدم لرزش را انتخاب کند ، این زیرنویس عاطفی است که بین شخصیت کینگزلی و همکار جوان این بازیگر ایتا تیران بازی می کند ، سعی می کند خود را متن مهمی برای خواندن و شاخه جهانی بازی کند. فیلم ، اما خیانت به عنوان یک درخشش بیشتر فاقد ایده برای تعمیق و تحریک پتانسیل است. این جنبه ای است که مارون و ناکچه می توانستند بیشتر به آن توجه کنند ، منحرف شدن از دشواری طرح و به دنبال رابطه ای بودند که تماشاگرانشان را در درگیری بین قدیمی و جدید ، غریزه و محاسبه تحریک کند. سازشی که می تواند تا حدودی عنکبوت را در وب بهبود ببخشد ، اما بسته شدن هرمتیک آن از عبور بیشتر و درون زاویه آن جلوگیری می کند.


حتی وقتی به نظر می رسد همه چیز به آرامش می رسد و سرانجام فیلم اوران ریکلیس معقول می شود ، عنکبوت در وب ادامه می یابد که علیه خودش جلوی خود را بگیرد ، گویی او فراموش کرده است که دیگران را در نکات مهم فیلم شرکت کند. احساس گرسنگی غیر واقعی که در طول مدت آن ، لحن را صاف و صاف نگه می دارد ، برای یکی از کم هیجان ترین شخصیت ها در تاریخ ژانر.

رویایی برای پدر : نقد و بررسی فیلم جولیان راپنهو

رابطه پدر و پسر در قلب کمدی فرانسوی ژولین راپنهو قرار دارد.

یک کمدی با طعم تلخ ، به سبک معمولی فرانسوی ، رویایی برای پدر توسط جولین راپنهو از 5 دسامبر در تئاتر خواهد بود. این طرح براساس رمان گرافیکی اسپانیایی Dream Team در سال 2014 توسط ماریو تورکیلیس و آرتور لاپرلا ساخته شده است و داستان فیلم Theo (Maleaume Paquin) کوچک را که با نام مستعار با نام مستعار فورمیکا (Fourmi ، به زبان فرانسه ، از این رو عنوان اصلی فیلم) روایت می کند و شرح می دهد. از پدرش لوران (فرانسوا دامینز).


رویایی برای پدر ، برای مقابله با موضوعات سخت


بهانه روایتی که اقدام را تحریک می کند ، استماع است که تئو با یک عامل آرسنال پشتیبانی می کند. اگرچه این پسر با استعداد و تکنیک متمایز است ، اما قد او تصادفی نیست که او را "مورچه" می نامند. او را مجازات می کند ، تا زمانی که او از انتخاب خارج نشود. با این حال ، با توجه به انتظار بزرگی که پدرش در آن تست داشت ، تئو تصمیم می گیرد که دروغ بگوید و یک صحنه عالی را که باعث می شد او را به حضور در بیاورد ، در مدت کوتاهی پس از آن در مدرسه معتبر فوتبال تیم انگلیسی شرکت کند.


این دروغ انگیزه لورنت برای بازگشت مجدد روی پاهای خود و خارج شدن از یک دوره تاریک طولانی است. در حقیقت ، این مرد پس از از دست دادن شغل و جدایی از همسرش کلوئه (لودوین سنگنر) ، در گرداب اعتیاد به الکل و افسردگی فرو رفت و کاملاً غیرقابل اعتماد شد. با این وجود ، رویا مؤثرترین راه برای نجات خود است و با فرصت ناگهانی پسرش ، لوران تلاش می کند تا تمام قطعات شکسته زندگی خود را به هم بریزد.


یک رویا برای پدر: یک داستان شیرین ، شاید خیلی زیاد



هسته اصلی داستان آنقدر در جنبه فوتبال نیست ، که بهانه ای ، حیله گر ، بلکه در روابط پدر و پسر است که بین این دو شخصیت اصلی شکل می گیرد. همانطور که اغلب در بسیاری از سینماتوگرافی ها که به این موضوع می پردازد اتفاق می افتد ، نقش های سنتی در اینجا برعکس می شود: این تئو است که پدر را هدایت می کند ، او را می فهمد و "آموزش می دهد" ، در حالی که لورن کاملاً در بی نظمی و طعمه نقاط ضعف خود است.


با این حال ، دردی که کودک نسبت به پدرش احساس می کند ، با یک امید فطری کاهش می یابد که باعث می شود او حتی در مواقعی که همه حوله انداخته اند ، به اولیا اعتقاد داشته باشند. تنها شخصیت دیگر که به دلیل ماهیت و حرفه خود ، شانس دوم شدن به لورنت را پیدا می کند ، مددکار اجتماعی سارا (Lætitia Dosch) است که شخصیت اصلی با او علاقه عشقی ظریف دارد.


نتیجه ، همراه با پایان خوشحال کننده غیر منتظره ، دقیقاً مسیری را که انتظار می رود ، دنبال می کند ، و اجازه نمی دهد بیننده احساس اطمینان و مثبت بودن نمونه ای از این نوع فیلم را از دست دهد. یک رویا برای پدر ، دقیقاً در وجود او همان چیزی است که باید باشد ، نیش خود را از دست می دهد و به پایان می رسد که خاطره دائمی را در تماشاگر باقی نمی گذارد.


یک رویا برای پدر ، یک دیدار خوشحال از شخصیت ها


این پیش بینی همچنین در یک جهت نسبتاً متعارف ، از حمایت کامل از اجرای دو بازیگر اصلی منعکس شده است. از یک طرف ، François Damiens چهره شناخته شده کمدی فرانسوی زبان است (او بلژیکی است) ، از کسانی که در خانه هستند برای جذب عموم کافی است. از سوی دیگر ، Maleaume Paquin جوان پیش از این نیز در یک تولید حتی جاه طلب تر ، Remi 2018 شرکت کرده بود و سه نیاز مهم تولید را آشتی داده است: او می داند چگونه عمل کند ، او می داند که چگونه فوتبال بازی کند و به اندازه کافی کم است تا در نقش فرمکا قابل اعتماد باشد.


همراه با آنها ، بازیگران شخصیت های نسبتاً تثبیت شده و شخصیت های فرعی ، از جمله مربی آندره دوزولی ، که کسی نیست جز صدای روایت نسخه اصلی نسخه اصلی Amélie The World Fabulous. شخصیت پردازی زیبا هر یک از آنها ، که باعث می شود ما با حضور مناسب در داستان (غیر تهاجمی ، اما هنوز هم روشن) پیش زمینه و درگیری های داخلی شخصیت ها را حدس بزنیم. در بین آنها پسر مربی است که می خواهد سرآشپز شیرینی شود و هکر جوانی که به تئو برای ساخت کلاهبرداری آرسنال کمک می کند.


در کریسمس گم شوید

اکران در اتاق A Dream for Dad احتمالاً یک فیلم "کوچک" را جریمه می کند ، که قرار است در دریای نسخه های کریسمس گم شود. در حقیقت ، گرچه مضامین جهانی است ، اما این فیلم همچنان با محبت عموم مردم به بازیگران گره خورده است ، قدرتی که نیش خود را در خارج از فرانسه از دست می دهد. حتی در تعریف خود از "کمدی فرانسوی" ، که نوع خاصی از تماشاگر را به خود جلب می کند ، یک رویا برای بابا از آن معیارهای ریتم و سرزندگی فیلمنامه که این زیرگروه را بسیار لذت بخش می کند همگام نیست.


نیمه آخر فیلم سرگرم کننده تر است ، جایی که آدرنالین به لطف پرده برداری از دروغ Theo و شکست آشکار لوران ، کمی بالا می رود. فیلمی که با فرکانس های متوسط حرکت می کند ، و بعد از آن دوباره ، بدون اینکه زیاد زیاد بکشید ، در سکانس نهایی بالا می رود.