جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

کالای جنسی وحشتناک A Bug's Life با قیمت 2000 دلار در فروش

هایملیچ کاترپیلار به یک جسم مبهم تبدیل شده توسط یک هنرمند آمریکایی خودخود تبدیل می شود.


ممکن است پوچ به نظر برسد ، اما شخصی یک اسباب بازی جنسی را با شخصیتی از فیلم زندگی Pixar A Bug در سال 1998 ایجاد کرده است. شخصیت مورد نظر Heimlich است ، کاترین لهجه آلمانی در اینجا مجدداً به صورت پیشنهادی پیشنهاد کرد که جای زیادی برای تخیل باقی نمی گذارد.


این هنرمند ملک لازری این اثر هنری مشکوک را خلق کرده است و آن را در سایت هایی مانند eBay و Craigslist با قیمت 2000 دلار خوب به فروش می رساند ، حتی اگر در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای خرید جسم نشده است. بنابراین لازری نسخه خاص آن را تبلیغ کرد.


این قبر مقدس است! در سراسر جهان فقط 4 مورد وجود دارد. این برنامه هرگز به طور عمومی منتشر نشده است ، فقط تعدادی از اعضای بالا انتخاب Pixar آن را دارند. رضایت 100٪ تضمین شده ، این پیشنهاد را از دست ندهید!


بدیهی است که کل این عملیات جعلی است و لازری به وضوح در حال چرخش است ، در حقیقت در صفحات معاون او بدون مشکل اعتراف کرد که وی شیء را بر اساس الگوی رفتاری که چند ماه پیش منتشر شده است ، ایجاد کرده است که این مربوط به اشیاء برای لذت جنسی است. چراغ قوه و کاترپیلار. با دیدن اینها ، لازری تصمیم گرفت تا الگوی رفتاری را به واقعیت تبدیل کند. پست وی در TikTok که تبلیغ این کالا است ، تاکنون 50 هزار لایک کسب کرده است.


علیرغم یک ماه از درج پیشنهاد ، هنوز کسی جرأت خرید کاترپیلر لازری را نداشته است ، اما با وجود این ، چندین درخواست در مورد چرایی ساخت این شیء رسیده است که همین امر باعث محبوبیت بیشتر این هنرمند شده است.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا نگران پاسخ احتمالی پیکسار لازری است ، گفت که از دریافت نامه ای از آنها خوشحال می شود ، حتی اگر این امر او را مجبور به حذف اعلامیه های فروش خود کند.


نظر شما درباره این مورد دیوانه چیست؟ شوخی که خیلی دور شد؟


Lord of the Rings: کیت بلانشت همچنین بخشی از کوتوله را پیشنهاد کرد!

این بازیگر پس از پایان فیلمبرداری با عنوان گالادریل ، پیشنهادی را به پیتر جکسون به کارگردان ارائه داد.


سالها بعد ، جهان "ارباب حلقه ها" همچنان بخشی از ما است و شگفتی های غیر منتظره ای را آشکار می کند.


آخرین اخبار به طور مستقیم از سخنان کیت بلانشت به دست می آید ، که در این سه گانه ای که تاریخ سینما را تغییر داده ، بازیگر جن و گالادریل بود. این بازیگر زن گفت که دوست دارد در فیلم های پیتر جکسون نیز شخصیت دیگری بازی کند.


همانطور که توسط Bleeding Cool گزارش شده است ، هنگام گفتگو با مارک مارون در مورد پادکست WTF ، بلانشت فاش کرد که فیلمبرداری با عنوان گالادریل تنها سه هفته به طول انجامید. او بسیار خوشحال و خوشحال بود که از مدیر پیتر جکسون و تهیه کننده و نویسنده نویس Fran Walsh خواست تا بتوانند ، برای یک افتخار ، یکی از کوتوله ها را تفسیر کنند:


برای من [پایان دادن به فیلمبرداری] خیلی سریع بود. شخصیت های زن زیادی در جهان تولکین وجود ندارد. من واقعاً از [بازی کردن گالادریل] لذت بردم و با پیتر و فران صحبت کردم که صحنه ضیافت را با همه کوتوله‌ها می ساختند.


بعداً بازیگر زن اضافه کرد:


من همیشه می خواستم یک زن ریش دار بازی کنم ، بنابراین از من پرسیدم "آیا می توانم وقتی همسرتان در صحنه ضیافت کوتوله قرار می گیرید ، همسر موی شما باشم؟" بدیهی است که به دلیل زمان بندی امکان پذیر نبود. برای آنها [فیلمبرداری ارباب حلقه ها] مدت زمان طولانی طول کشید. برای من ، گالادریل فقط سه هفته طول کشید.


به یاد بیاورید که کیت بلانشت در هر سه فیلم تریلوژی - Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring ، Lord of the Rings - در نقش Galadriel در نقش Galadriel ظاهر شد ، برای سپس به سه گانه The Hobbit ، یا یک سفر غیر منتظره ، ویرانی Smaug و نبرد پنج ارتش بازگردید. هر دو سه گانه بر اساس رمان های ناشناس نوشته شده توسط J. R. R. Tolkien بود.