جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

چرا ما اغلب از انتخاب بازیگران در فیلم های مورد علاقه خود ناامید می شویم

چرا ما اغلب از انتخاب بازیگران در فیلم های مورد علاقه خود ناامید می شویم

1

1

2

-

1 کیلو


در فیسبوک به اشتراک بگذارید


آن را توییت کنید


در Pinterest به اشتراک بگذارید

قوانین تئاتر از هزاران سال پیش وجود داشته است: بازیگرانی که در کمدی بازی می کنند نمی توانند درام بازی کنند و بالعکس. علاوه بر این ، آنها باید کاملاً شبیه شخصیت هایی باشند که بازی می کنند. برای مدت طولانی ، یک هملت لاغر و اسپرت ، مانند یک کارمن مو سبک ، غیرقابل تصور بود. امروز هملت می تواند ورزشکار باشد و کارمن مجبور نیست سبزه باشد. با این حال ، تفاوت بین ظاهر فیزیکی شخصیت کتاب و بازیگری که در یک فیلم نقش خود را بازی می کند ، می تواند بحث های داغی را بین تماشاگران ایجاد کند.


برایت ساید سعی کرده است بفهمد چرا انتخاب بازیگران در سینما اغلب بینندگان را ناامید می کند. نتیجه گیری ما در این مقاله است.


تهیه کنندگان به جای ساختن یک فیلم با کیفیت به دنبال غنی سازی خود هستند

فیلم های هالیوود با بازیگران از نوع وسترن ساخته می شوند حتی اگر نقش هایی که بر اساس شخصیت های بسیار متنوع تری بازی می کنند. هالیوود اغلب به دلیل این ویژگی مورد انتقاد قرار می گیرد ، اما وضعیت در شرف تغییر نیست.


چرا ما اغلب از انتخاب بازیگران فیلم های مورد علاقه خود ناامید می شویم

© پان / برادران وارنر

فیلم "پان" در سال 2015 به سینماها آمد. وقتی تهیه کنندگان اعلام کردند که لیلی دجله توسط رونی مارا بازیگر آمریکایی بازی می کند ، هواداران بلافاصله در شبکه های اجتماعی واکنش نشان دادند. این بازیگر زن بعداً در مصاحبه ای اعتراف کرد که در افکار عمومی سهیم است و از بازی در این نقش پشیمان است.


همین بحث بعد از اولین نمایش فیلم "خروج: خدایان و پادشاهان" در سال 2014 اتفاق افتاد. سربازان مصری توسط بازیگران سفیدپوست بازی می شدند و بنابراین فیلم فاقد واقع گرایی بود.


تبلیغات


تبلیغات


چرا ما اغلب از انتخاب بازیگران در فیلم های مورد علاقه خود ناامید می شویم

© The Lone Ranger / Studios Walt Disney، © Ghost in the Shell / Paramount Pictures

این تولیدات به دلیل انتخاب بازیگر جانی دپ به عنوان تونتو هندی در فیلم "Lone Ranger: Birth of a Hero" مورد انتقاد قرار گرفته است.


تهیه کنندگان فیلم "شبح در پوسته" همان اشتباه را مرتکب شدند: اسکارلت جوهانسون نقش اصلی را بازی کرد. بینندگان غربی از این انتخاب خشمگین شدند: چرا یک شخصیت ژاپنی توسط یک بازیگر آمریکایی با موهای بور بازی می شود؟! با این حال ، ژاپنی ها از انتخاب بازیگر زن خوشحال شدند و سر و صدایی را که در اطراف اوضاع وجود داشت درک نمی کردند.


چرا ما اغلب از انتخاب بازیگران در فیلم های مورد علاقه خود ناامید می شویم

© تحت تعقیب / تصاویر جهانی ، © بدن گرم / Lionsgate

لیست فیلم هایی که به همین دلیل مورد انتقاد قرار گرفته اند طولانی است. به عنوان مثال ، تام کروز در فیلم "Edge of Tomorrow" یک شخصیت ژاپنی را بازی کرد ، آنالی تیپتون در فیلم "بدن گرم" نقش یک زن اتیوپیایی را بازی کرد ، در حالی که آنجلینا جولی در فیلم "Wanted: سرنوشتت را انتخاب کن ".


اما چرا با وجود همه انتقادها ، تهیه کنندگان مدام بازیگران سفیدپوست را برای نقش شخصیت های رنگی انتخاب می کنند؟ این یک انتخاب آسان خواهد بود: کار با افرادی که تحصیلات یکسانی دریافت کرده اند و بخشی از یک فرهنگ هستند نیز کار ساده تری است.


تبلیغات


تبلیغات


نام های معروف فروش بهتری دارند

تولید فیلم گران است و کاملاً طبیعی است که گروه فیلم و همچنین سرمایه گذاران از فیلم هایی که تولید می کنند درآمد کسب کنند. انتخاب بازیگران در این مورد نیز قابل درک است: یک بازیگر شناخته شده تماشاگران بیشتری را به سینما جذب می کند. با این حال ، گاهی اوقات بازیگرانی که در یک فیلم عملکرد خوبی داشتند ، در فیلم دیگر اصلاً قانع کننده به نظر نمی رسند.


© The Terminator / Cinema '84، © Terminator 2: Judgment Day / کانال Le Studio + S.A. ، © Terminator Genisys / Paramount Pictures

به عنوان مثال ، امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین در مجموعه افسانه ای "بازی تاج و تخت" بسیار جالب بود. و اکنون تصور او با هر لباس دیگری دشوار است. به خصوص در مورد سارا کانر از "The Terminator" وجود ندارد.


ما یادآوری تاریخچه این شخصیت را به شما پیشنهاد می دهیم.


در قسمت اول فیلم سارا کانر یک دختر معمولی است که در یک موقعیت پیچیده مقاومت می کند و همچنان قوی است.

قسمت دوم (Terminator 2: Judgment Day) سارا را به عنوان یک جنگجو به ما نشان می دهد که قادر است دشمنان را برای نجات جهان نابود کند.

سارا کانر با بازی امیلیا کلارک قطعاً زنی قدرتمند است که برای نجات دنیا اقدامی نمی کند.

امیلیا اذعان داشت که فیلمبرداری برای او بسیار پیچیده بود زیرا فیلم با عجله ساخته شده و کیفیت فیلمنامه مورد دلخواه قرار گرفته است. و وقتی "ترمیناتور جنسیس" در گیشه شکست خورد ، خانم بازیگر خیالش راحت شد - این بدان معناست که تهیه کنندگان قصد ندارند فیلم بعدی را فیلمبرداری کنند.


هیکل بازیگران اغلب بسیار به نظر می رسد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد