جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

جدیدترین های دنیا

جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما دنبال کنید

The Immortal: نقد و بررسی فیلم توسط و با مارکو D’Amore

فیلمی که داستان گذشته و تولد دوباره سیرو دی مارزیو ، پیشکسوت ترور Gomorra در فصل سوم را روایت می کند ، در تاریخ 5 دسامبر 2019 با پخش ویژن اکران می شود.

وی پس از کارگردانی دو قسمت در فصل سوم گومورا ، او اولین اثر خود را در پرده بزرگ مارکو D’Amore درگیر می کند ، وفادار ماندن به خط ترسیم شده توسط سریال های تلویزیونی ایتالیا با شایع ترین موفقیت بین المللی تا کنون. Immortal می بیند که او به نقش رئیس Ciro Di Marzio باز می گردد ، که حالا با دیدن تریلرها ، دیگر راز نیست ، او خود را از عکس های تپانچه دوست برادرش Genny Savastano نجات می دهد. دوربین دقیقاً همان جایی که ما او را در آخرین قسمت از قسمت آخر Gomorra 3. او را رها کردیم ، بدست می آورد. و از اینجا D'Amore که به طرز جادویی در پشت دوربین قرار دارد ، شروع به فهم شخصیت خود نیز از طریق خاطرات کودکی بنابراین زمان این فیلم بین گذشته به عنوان یک کودک در کوچه ها تقسیم می شود و زمان حال ، جایی که کوروش در ریگا ، لتونی ، در جمعی از ایتالیایی ها که لباس های یک طایفه روسی را جعل می کنند ، پناه نمی برد. اما با ورود Ciro به بارهای زیادی از داروها برای گردش ، باتری لتونی ها نیز برای مخالفت با روسها از تورپور بیدار می شوند و دردسر آغاز می شود.


L'Immortale - این فیلم با مارکو دامور و سریال های تلویزیونی و Spin-Off با مارکو دامور است



برای اولین بار ، یک فیلم به عنوان پیوند بین دو فصل از همان سریال های تلویزیونی بازی می کند. بنابراین بیایید در مورد اسپین آف با ویژگی های غیر معمول صحبت کنیم. حتی به نظر می رسد که سبک کارگردانی از آن خمیر بصری منتخب پیروی می کند که چند سالی است که تصورات جمعی را در این تلویزیون جدید می پیچد و حالا و همچنین دوربین های فیلمبرداری ، کامورا. علاوه بر این در بازسازی ناپل در اوایل دهه هشتاد بسیار خوب عمل کرد. ما در پس از زلزله ایرپینیا هستیم ، یعنی در سال 1980 ، از آنجا است که سیرو کوچک برای اولین بار مرگ را شکست ، تنها در جهان باقی مانده است. اما ناپولی که D’Amore ، پرچم های سه رنگی ورزشی را به ما نشان می دهد که باعث می شود گذر زمان چند سال را حدس بزنیم ، شاید زمان رسیدن به جام جهانی 82 در اسپانیا باشد. در این لنگه کوچه ها ، دستمال های کارگردان با تاب می خورد. کودکانی که در کنار هم زندگی می کنند و سرقت می کنند ، رادیوهای اتومبیل را از اتومبیل ها می ریزند ، هزار لیر به دست می آورند و عاشق دختران زیبا با آوازهای نئو ملودیک می شوند. این اسکوترهای ناپل از Ciao ، دستگاه های Talbot و غرفه های تلفنی با عملکرد سکه است که ظاهراً یخی نسبت به ریگای امروز یخی ندارند ، جایی که Ciro در بین هزار تنش زیر پوست نقش رئیس را به عهده می گیرد.


بین فلاش بک ها و شکسپیر

این دوربین خود را از فضیلت رها نمی کند ، و نه جرات می کند به ایده های بصری از پارگی یا جدید بودن واقعیت بپردازد ، چیزی که می توانست آن را به خطر بیاندازد ، خالص از گفتگوی نمایش دهنده سریال Francesca Comencini. D'Amore داستان خود را با روشی منظم و با استفاده از فلاش بک در ویرایش می گوید. بنابراین ، کوروش انسانی تر ظاهر می شود ، مهمتر از همه غرق در گذشته که کاملاً برای ما ناشناخته بود. این قوی ترین و جدیدترین ایده فیلم است. اما در عین حال تصاویر نمادین جدیدی نیز از دست می روند ، اگر ما سوار کوچک سیرو را با موتور خود به همراه دوستش استلا پشت سر بگذاریم و یک فینال که نمی توان خراب کرد. برای بقیه کوروش را می یابیم که به تدریج از خواب بیدار می شود ، تا زمانی که شخصیت مفیستوفیلی که به او شهرت یافته است را از سر بگیرد. "قدرت شخصیتهای بزرگ ادبیات تئاتری مانند هملت و ژگو از شکسپیر یا کالیگولا کامو". اینها الهاماتی هستند که می توانید در یادداشت های جهت گیری مارکو D'Amore بخوانید. اما به نظر می رسد به عنوان یک فرمت ، دقیقاً آن جنبه دوگانگی جاگو است که در فصول گذشته بیشتر و بیشتر فریب خورده است و صدها قربانی را نیز در پی داشته است. از کنجکاوی به نظر می رسد بین چهار فصل گوموره حدود 1500 نفر کشته شدند. عفو ، شخصیت ها


Ciro di Marzio کوچک با بازی جوزپه آئیلو و فصل پنجم Gomorrah

تنش از ابتدا تا انتها کار می کند و راهپیمایی موقتی مضاعف باعث می شود تا نورپردازی جدیدی از شخصیت ایجاد شود. Ciro piccolo با بازی جوزپه آئیلو ، پسر یازده ساله ای انجام می شود که با همدلی واقعی هیجان زده می شود و واقعاً شبیه به Totò Cascio کوچک سینما پارادیزو Nuovo و Giosué Orefice در زندگی زیبا است. البته جوزپه خود را به صورت نمایشی تر می بیند ، اما او آن را به شکلی صحیح در مجموعه زندگی می کند: با بازیگویی کودک که به بزرگسالانی وصل می شود که از او بهره می گیرند. در میان این تضادهای غم انگیز ، جهت D’Amore گرانیتی ، بدون لرزش و همیشه در مورد هر عملی واضح است. موسیقی موکادلیک با تنظیم مجدد مجدد آنها ، تغییراتی را در زمینه های کلاسیک این سری تنظیم کرده و آنها را برای تلفن های موبایل کاملتر و کمتر الکترونیکی می کند.


ظاهرا فصل پنجم گومورا در حال نگارش است و چه کسی می داند. در حال حاضر Cattleya of Tozzi ، Stabilini and Chimenz ، deus ex-machina این سریال از ابتدا با روبرتو ساویانو ، با کارگردان آماده شده است که او همچنین خالق و نویسنده فیلمنامه است ، نه یک شاهکار فراموش نشدنی ، بلکه عالی سرگرمی با طعم جرم. مطمئناً عموم مردم باعث می شود که گیشه خوب اجرا شود و با توجه به وضوح روایت فیلم حتی بدون در نظر گرفتن سریال ، می تواند معتادان جدیدی را نیز برای فصل پنجم بدست آورد که پس از فیلم می تواند برای بلعیدن چهار گمشده عجله کند. Immortal با 450 صفحه نمایش برنامه ریزی شده توسط Vision Distribution به اتاق می رود. انتظار می رود حداقل یکی از مکانهای دیدنی تریبون وجود داشته باشد.

The Goldfinch: نقد و بررسی فیلم با نیکول کیدمن

یک جهت زیبا از صفحات دونا تارت به فیلم با نیکول کیدمن ، آنسل الگورت ، سارا پائولسون ، ایل کارتلینو را پیاده می کند. اثری پر از حقیقت و شعرهایی که می آیم! در روح انسان حفر کنید.

وقتی کتاب موفقیت بزرگی مانند گلدن فینچ دونا تارت ، برنده پولیتزر فیلم داستانی 2014 را به دست می گیرید ، فقط به چشم های بی تجربه می توان گفت که ایجاد یک تعویض سینمایی آسان است.


تفاوت بین دو مدیوم و دو زبان کار را بسیار دشوار کرده است ، به خصوص برای مقایسه اجتناب ناپذیر با بسیاری از شکست های حاصل از کسانی که در گذشته دشواری را دست کم گرفته بودند و همچنین انتظارات طرفداران نویسنده یا نویسنده مورد نظر. با این وجود مطمئناً می توانیم بگوییم که جان کرولی (کارگردان سابق A Boy با اندرو گارفیلد) آزمون را با رنگ های پرواز کاملاً پشت سر گذاشته است ، با توجه به اینکه فیلم وی (البته با وجود برخی نقص های کوچک) از احساس ، حقیقت ، شعر و شدت آن فرسوده است ، متشکرم. بازیگری کاملاً بی نقص و فیلمنامه ای از پیتر استراژان که از هر طریق سعی می کند پنچر و انرژی بخشد ، برای جلوگیری از deja vu است.


گلدن فینچ: فیلمی که از حقیقت و شعر پرده برمی دارد



پیشکسوت فروشنده جوان عتیقه تئودور دککر (آنسل الگورت) است که در اتاق هتل خود در آمستردام بسته بود و به گذشته خود می اندیشد ، به آن روز غم انگیز در نیویورک سال ها قبل از آن ، که فقط 13 سال (اوکس فگی) قربانی شد. با مادرش از یک حمله تروریستی وحشتناک به متروپولیتن در نیویورک.

از میان آوار سالن های پر از زخمی ، گرد و غبار و مرده (از جمله مادر) ، تئودور با یک نقاشی کوچک در دستش ظهور کرد: ایل کارتلینو ، توسط Carel Fabritius ، یکی از اسرارآمیزترین و ارجمندترین هنرمندان هلندی دهه 600.

پدر لری (لوک ویلسون) سالهاست که وی را رها کرده است ، بنابراین برای لحظه ای مسئولان او را در دستان دوست داشتنی و زیبا و درک خانم باربور (نیکول کیدمن) ، مادر خوب و دست و پا چلفتی اندی ، یکی از معدود دوستان آن کشور می گذارند. مضمون و تئودور خجالتی.

در "خانواده" جدید او به آرامی تئودور آغوش آرامش خاصی را آغاز کرده و به روی جهان گشوده شده بود ، اما یک سری پیچ و تاب های سریع می توانست او را از نیویورک دور کند ، از آن خانواده جدید ، به دور از دنیایی که به نظر می رسید. پر از وعده های برای او ، و هنوز هم نگه داشتن آن تصویر کوچک اما مهم است.


ایل کاردنینو - جهت ظریف جان کرولی و بازیگران بی عیب و نقص


گلدفینچ از اتحاد کامل بین جهت ظریف کرولی و بازیگری که با مهارت حرکت می کند ، تغذیه می کند و تئاتری را قربانی یک خودانگیختگی می کند که شاید با یک روایت روبرو شود که خیلی واقع بینانه نیست ، بلکه کاملاً مودبانه ، نمادین است ، که به دست همه می رسد. به یک دید دایره ای از زندگی ، از وجود.

علاوه بر الگورت (بازیگر شما چیزهای زیادی را خواهید شنید) ، کیدمن ، ویلسون و فرلی (واقعاً خوب) ، این فیلم همچنین شامل جفری رایت ، سارا پاولسون ، فین ولفهارد ، ویلا فیتزجرالد در نقش بسیاری از شخصیت های کوچک یا بزرگ در زندگی تئودور جوان ، پسری پیراندولی با روحیه شکسته از گناه و زخم های بی پاسخ.

عکاسی از جانباز راجر دیاکینز با ظرافتی انجام می شود که رنگ ها ، چراغ ها را به تصویب می رساند ، یک نیویورک برای بار دیگر با اندازه انسانی ، تگزاس متروک و ناامید ، می داند که چگونه مانند معدود دیگران در توصیف دیوارهای کوچک سازگار باشد و محیطهایی که بشریت را به رحمت حوادث و عواطفی که نمی داند یا نمی تواند آن را بپذیرد یا تحت سلطه خود قرار دهد ، می پوشاند.


بخشش و حقیقت بر طرح ایل کارلینو مسلط است


در همه چیز و هر کس دو موضوع اساسی در ایل کارتلینو وجود دارد: بخشش و حقیقت.

تئودور ، روح گمشده ای که نجات خود را در دنیای دانش و ماسکی از احترام یخی پیدا کرده است ، که در خاطراتی زندگی می کند ، در دردی که از سالها پیش در آن دخالت کرده است ، به عنوان سمبل آنچه می توانیم انجام دهیم ظاهر می شود. شر به این دلیل که به گذشته متصل است تا جایی که نمی توانیم چیزی را ببینیم جز آنچه می خواهیم یا می ترسیم.

بخشش گفته شد. استغفار که باید بدست آید ، باید جستجو شود ، سزاوار باشد ، بلکه باید دیگران را نیز به عنوان خودشان بپذیرید ، نواقص زندگی ، جهان ، جهان ، ترک های کوچک در دیگران ، در احساسات و همچنین در آن مبلمان یا اشیاء گرانبها را بپذیرید. که تئودور و مربی او آقای هابارت (جفری رایت دردناک و شدید) کنار هم قرار گرفتند و دوباره به مرکز قلبها و زندگی ها بازگردند.

هیچ کس کاملاً خوب یا کاملاً بد نیست ، در واقعیت (به نظر می رسد ایل کارتلینو) ، ما همان چیزی هستیم که با توجه به شرایط هستیم ، میزان درد یا عشقی که دریافت می کنیم یا به ما عطا می شود. حقیقت هرگز با هم جمع نمی شود و هرگز همان چیزی نیست که فکر می کنیم.


Goldfinch فیلم کاملی نیست ، اما می تواند به طرز تحسین برانگیزی در روح انسان فرو رود

زندگی کامل نیست ، روش ما برای تفسیر آن ، پذیرش آن ، درک این مسئله که در بعضی از لحظات مجرد و قدرتمند وجود دارد که می توانیم برای خودمان و برای دیگران تفاوت ایجاد کنیم ، عالی است.

"از شر ، خیر می تواند به دنیا بیاید" (کمی مانتر ایل کارلینو) بنابراین باید توجه داشته باشید که هیچ چیز برای همیشه نیست ، که هر ضرر ، هر درد ، همچنین منشاء چیزی است ، چیزی که می تواند تأثیراتی داشته باشد مثبت است.

با این وجود ، بیش از تعیین کننده گرایی ، شک و تردید عاشقانه در فیلم کرولی وجود دارد ، درست همانطور که یک مالیخولی عمیق وجود دارد ، پذیرش پیوند با کودکی ، به روابطی که در آنجا متولد شده است ، قبل از پول ، شغل ، جنس ، خودخواهی ساخته شده است. در زندگی ما

ادای احترام به دوستی باکره ، و همچنین به مادری (نقاشی شده تقریباً مذهبی) گلدن فینچ در فیلمنامه چند لکه دارد ، اغلب بیش از حد متمرکز بر کل قربانی کردن لحظات کوچک ، جزئیات کوچک است که باعث ایجاد تفاوت می شود و موسیقی متن نیز کم نیست. در حال حاضر.

اما هرچند ناقص و گاه با گرایش ملایمی که به آن گره خورده است ، دوز عظیمی از احساسات و احساسات را به وجود می آورد ، تحسین بر روح انسان می شود و می تواند شخصیت های نقاشی شده با اثربخشی زیادی را ادعا کند.


این فیلم که توسط برادران Warner Bros. Home Entertainment در ایتالیا توزیع شده است ، از تاریخ 6 دسامبر به صورت انحصاری دیجیتال برای خرید و اجاره به سیستم عامل های زیر می رسد: اپل تی وی تی وی ، Itunes ، Google Play ، یوتیوب ، Infinity ، Sky Primafila ، Chili ، Rakuten TV ، TIMvision ، فروشگاه Playstation و مایکروسافت فیلم و تلویزیون.

فیلم صورت زخمی Scarface: نقد و بررسی فیلم برایان دی پالما با آل پاچینو

بررسی اسکارفیس ، شاهکار برایان دی پالما که به بخشی از تخیل جمعی تبدیل شده است ، با یک آل پاچینو هیستریکونی و قدرت عالی روایی 

Scarface صورت زخمی یکی از نقاط عطف ژانر گانگستر است که در سال 1983 توسط برایان دی پالما کارگردانی و توسط اولیور استون نوشته شده و آل پاچینو را بازی می کند ، در کنار میشل پفیفر و استیون بائر. این بازسازی کلاسیک هاوارد هاوکس با همین نام است ، اما از لحاظ محتوای آن تفاوت های چشمگیری دارد و از دهه هشتاد شروع می شود به عنوان دورانی که داستان به جای سالهای ممنوعیت ، از زمان تنظیم میامی به جای آن از شیکاگو شروع می کند ، و مواد مخدر به عنوان عنصر اصلی قاچاق غیرقانونی به جای الکل. علاوه بر این ، فیلم De Palma تقریباً 170 دقیقه طول می کشد که امکان دارد روایتی مفصل را با یک تحلیل عمیق و تعریف شخصیت ها تهیه کند. در زمان اکران ، فیلم به دلیل خشونت شدید برخی از صحنه ها و استفاده گاه به گاه از زبان مبتذل ، نقدهای متناقضی از منتقدین دریافت کرد ، اما با گذشت سالها ، این مورد به طور فزاینده ای دوباره مورد ارزیابی قرار گرفت تا اینکه تقریباً به اتفاق آرا مورد توجه قرار گرفت. مانند چنین سنگ بنایی.


Scarface داستان تونی مونتانا ، تبعیدی کوبا است که "پروردگار مواد مخدر" میامی می شود



این فیلم در مورد مثل صعودی و نزولی تونی مونتانا ، یک جنایتکار کوچک کوبایی است که به همراه پناهندگان از خروج ماریل وارد میامی شد تا به دنبال ثروت خود در دنیای زیرزمینی باشد ، و سعی کرد خود را به عنوان یک زندانی سیاسی از بین ببرد. از تلاش برای ظهور از طریق قتل های مأمور و مقابله با مواد مخدر کوچک ، تا ظهور به عنوان یک رئیس جرم بزرگ ، از بین رفتن اعتیاد به کوکائین ، دلبستگی مریم به خواهر ، مشکلات عدالت و ضعف داخلی در جهان. گانگستر. با تشکر از تشنگی خود را برای قدرت همراه با یک شخصیت بی پروا و ظالمانه ، مونتانا به همراه دوست خود مانی موفق به صعود به بالای جنایت و تبدیل شدن به "پروردگار مواد مخدر" میامی. این کار همچنین با از بین بردن کسانی که او را در آن جهان محافظت کرده و درج کرده اند ، بدین ترتیب به حیله و نفاق و تسخیر الویری ، زن رئیس قبلی او ، که در حمل و نقل همراهی خواهد کرد ، قبل از رها کردن وی به دلیل شخصیت روانی خود ، که این همچنین باعث سقوط عمومی خواهد شد.


در اسکارفیس ( صورت زخمی ) و در شخصیت تونی مونتانا تمام جوهر ظلم دیوانه وار در زیر زمین آمریکایی وجود دارد ، با نمایشی بیش از حد واقع گرایانه که بر خرد و بیرحمی نمی کشد. فیلم دی پالما یک تفسیر شخصی از رویای آمریکایی است از طریق نگاه تحریف شده به یک تبعید تبعید کوبایی برای ثروت و جلال ، که بدون توجه به نوع کانالهای عملی لازم برای دستیابی به آنها عمل می کند.


این فیلمنامه که توسط الیور استون نوشته شده ، مقطعی پرخاشگرانه از جهان جنایات آمریکایی و یک عمل متهم به سیستم سرمایه داری است که به آرزوی بیمار برای ثروت منجر می شود



دی پالما در دهه 1980 یک نقاشی فوق العاده از میامی را ایجاد کرد که در آن قاچاق مواد مخدر سلطنت کرد و بستر خشونت و اعمال جنایتکار فجیعانه در تمام درامهایش پدیدار شد. بار واقعی این داستان ناشی از فیلمنامه دقیق و برش فیلم الیور استون است که در تماس مستقیم با مجرمان سابق و مأموران مبارزه با مواد مخدر بود تا نقاشی یک مقطع معتبر از آن جهان را داشته باشد. داستان استون داستانی با زور بی رحمانه است ، ساخته شده از خشونت است که هرگز بهم ریخته و پنهان نمی شود ، از معناداری و فرومایه ، اعمال سوءاستفاده و بدخواهی است ، جایی که اخلاق فقط در روابط خانوادگی و در دوستی های نزدیک ظاهر می شود. مونتانا در بخش پایانی فیلم ، هنگامی که با یک قتل روبرو می شود ، با یک قتل روبرو می شود ، کودک را درگیر می کند ، با انتخابی روبرو می شود که یک شکست اخلاقی تنها در یک دنیای ظالمانه و غیر انسانی کشنده است. .

شخصیت های اسکارفیس در بی رحمی خود ارائه می شوند اما با ساختاری که شخصیت ها و ضعف های آنها را تقویت می کند ، تبار نزول آنها را در یک تونل جهنمی ترسیم می کند که - در دیدگاه استونیون - به عنوان کیفرخواست علیه تجمع مریض و غیرقابل کنترل تنظیم شده است. ثروت ناشی از سیستم سرمایه داری ، که شخصیت های فیلم در واقع پیاده هایی هستند. سیستمی که هیچ راهی برای آن باقی نگذاشته است ، جایی که بی پروا به عنوان یک شلیک پرتاب به سوی موفقیت در یک جنگل اداره می شود که براساس قانون غلبه بر آن حاکم است ، اما جایی که شخص به همان سرعتی با بی تفاوتی و خشونت به زمین ریخته می شود ، ناگهان خواب را به کابوس تبدیل می کند. .


دی پالما و استون با روشی تماشایی - با عناصر کیت آگاهانه و کاربردی - جذابیت آن جهان را توصیف می کنند ، در روایتی با ریتمی که همیشه در افراط و تفریط خود و در انتقاد ناامیدکننده بی رحمانه آن ، پایدار و پرتحرک است. ساختاری از داستانی که اوج خود را در پایان دیوانه وار ماوراء بنفش دارد که در آن وحشیگری در گرداب مخرب و نابودکننده به اوج خود می رسد و تمام معنی و استعاره فیلم را محصور می کند.


فیلم De Palma قادر است سینمای معتبر و محبوب را به طور فوق العاده ترکیب کند



در Scarface ، کارگردان به لطف یک تکنیک تصفیه شده معمولی از یک سینما که در تمام پتانسیل های خود می درخشد ، قادر به ترکیب بی نقصی نویسندگی سینمایی و تماشایی است. De Palma با داشتن یک جهت با فضیلت اما هرگز سازگار با خود ، متشکل از نقشه های دنباله ای ، زوم و چرخ دستی هایی که همراه و مخالف هستند ، استفاده شدید از دالی و حرکت آرام که پاتو به روایت می دهد ، می تواند یک اثر هنری را به محصولی تبدیل کند. کاملاً قابل استفاده برای عموم مردم. کار تزئین شده پس از آن با عکسی که به طور متناوب خاکستری زاغه های فقیر را با رنگهای پرشکوه محیطهای زیرین عالم اموات ، برجسته کردن تضاد تنظیمات و برجسته کردن بیننده و حتی در زیر نظر زیبایی شناختی ، به بیننده منتقل می کند. همچنین برای ایجاد انگیزه بیشتر در این اثر ، موسیقی متن فیلم ایجاد شده توسط جورجیو مورودر ایتالیایی ، شورشی از صداهای الکترونیکی دهه 80 است که کاملاً مطابق با پویایی و اضافی تصاویر فیلم ، مخلوط کردن آدرنالین و فشار دادن موسیقی با آهسته تر است. و غم انگیز تا معابر ظریف تر.


Scarface با عمل عالی و اثبات اثبات آل پاچینو که موجب شکوه و عظمت کار می شود ، همراه با میشل پفیفر فوق العاده است.



بدیهی است که فیلم اگر به تفسیر هیستوریونیک از آل پاچینو ، الهام گرفته از کفش های اسکیزوئیدی تونی مونتانا نرسیده باشد ، تبدیل به موضوع فرقه ای شده است که در حال حاضر وجود دارد. نقشی که در آن بازیگر آمریکایی با دادن اعتبار و قدرت به شخصیت ، با حرکات عمدی بیش از حد و یک تقلید مشخص و بیش از حد ، با هدف آگاهی دادن برجسته شخصیت شجاع و شخصیت اسکیزوئیدی ، قادر است تمام مهارتهای تئاتری خود را ارتقا بخشد. همچنین نکته قابل توجه عملکرد متقاعد کننده میشل پفیفر ظهور ، کاملاً معتبر به عنوان یک زن حسی و جذاب اما دوستانه و غیر مخرب است.


سرانجام اسکارفیس فیلمی است که در حافظه مشترک سینمای معاصر که هنوز هم تاثیرگذار آن هنوز دست نخورده باقی مانده و از آن باقی می ماند ، از یک سو به عنوان محصول سرگرمی استثنایی و قدرت تصویری فوق العاده باقی مانده و از آن باقی می ماند. هنوز هم یک مقطع ناامیدکننده از جنایات ذاتی در مجامع مهم جامعه آمریکا و یک انتقاد اجتماعی موفق و شجاعانه از مجذوب سرمایه داری است.

الهه فورتونا: نقد و بررسی فیلم فرزان اوزپتک

آنها چندین سال است که آرتورو و آلساندرو زوج هستند. روشنفکر ، نویسنده و مترجم که غالباً مشغول رایانه شخصی خود است. لوله کش دیگر ، همیشه در اطراف کار و با روحیه عملگرا. اغلب در روابط با افراد نیز وجود دارد. داستان آنها توسط خیانت های قدیمی و جدید کوتاه می شود ، به طور فزاینده ای از فرارهای فراری و مسافت های کریستالی شده کوچک که کارگردان فرزان اوزپتک غالباً انتخاب می کند تا با مبالغ بالایی روی تخت آن دو نفر از آنها که همیشه در یک مکان امن می خوابند به ما نشان دهد. الهه فورتونا عنوان فیلم جدید نویسنده ترک است ، اما همچنین موجودی افسانه ای است که باعث می شود یک دوست قدیمی در زندگی خسته این زوج سقوط کند. آناماریا مجبور شده است فرزندان خود را برای چند روز با آنها بگذارد ، فقط کافی است برای آزمایش های پزشکی روی برخی از سردردهای شدید که نگران کننده او هستند ، باشد. بنابراین همزیستی غیرمنتظره ای آغاز می شود که هر یک از شخصیت ها را در مسیری جدید سوق می دهد.


Goddess Fortuna: بازیگران و مکانهای جدید در Tiburtina


این فیلم با زندگی در حال پخش است. از شخصیت هایی با شخصیت های بسیار متفاوت و زندگی آنها. برای این بازگشت به مجموعه های کاپیتولین ، اوزپتک در سومین فیلم خود با کارگردان ، از استفانو آکورسی استفاده کرد ، در حالی که برای یاس ترینکا و اوداردو لئو اولین بار بود. لئو و آکورسی یک زوج دلسوز و خسته را تشکیل می دهند که کارگردانش تلاش نمی کند تا به ما اجازه دهد تا شکاف ها را کشف کنیم. تمام احساسات تاریخ از آنجا آشکار می شود. سپس البته برنامه روایت فرزندان باقی مانده از مادر در تردید در مورد سلامتی وی عامل اصلی داستان است. همیشه پر از رنگ و اشباع در صحنه است ، La Goddess Fortuna ، مانند همه فیلم های قبلی ، بازیگران لزوماً ثروتمند و متنوعی را ارائه می دهد. اما این مهمتر از همه شیمی است که بین بازیگران مختلف پیوند داده می شود تا یک پالت احساسی واقعی را برای همه رنگهایی که نویسنده استفاده می کند ، تشکیل دهد. در نقش مادر شوهر مادر آناماریا ، یک باربارا آلبرتی را واضح تر از همیشه می بینیم ، در حالی که بین این دو فرزند ، سارا سیوکا و ادواردو برندی ، در ادغام آنها با دنیای اوزپتک ، صادقانه و صمیمانه وجود دارد. نگاه خنده دار ، ریتم مناسب مجموعه در خون و بیانگر به عنوان یک کودک ناخوشایند باعث می شود تا به آینده آن امیدوار باشیم.



La Trinca با چشم بسیار کار می کند. نگاهی از مادری که با نیازهای سرنوشت سازگار است ، با اعتماد به نفس دو دوست تمام وقت و سرپرست محرمانه اسرار ، او گاهی شخصیت های ناپایدار لئو و آکسوری را به عنوان یک مار نگاه می دارد. کشتی یین و یانگ با کشتی کشی شدند و بدون قطب نما توانستند به لطف کودکان راه خود را پیدا کنند. ادواردو لئو برای اولین بار در چنین بخش پیچیده ای سعی می کند سایه های بسیاری را با چهره خود سخت و راه راه زندگی مانند یک سنگ فرش ایجاد کند. از اینجا به روشنی می توانید ضرب و شتم درست است که Accorsi با یک حساسیت که به نظر می رسد در بلوغ از Michele delle Fate Ignoranti خود را گسترش می یابد درک کنید.


Serra Yilmaz همچنین باید ذکر شود ، همیشه با تعجب از خودش و همه شخصیت های خردمند و دیوانه کننده اش. فیلیپو نیگو و پیا لنسیوتی ، یک زوج که با یک دایره مداوم از مهمانی و عاشق شدن درگیر هستند. ماتئو مارتاری ، در اینجا در یک نقاشی آجیل کالیبره شده کاندیدا ، و بالاخره باربارا چیچیارلی. از رئیس Suburra گرفته تا این پرستار ، نان به نان ، شراب به شراب ، با عبور از برنده جایزه خود Lella از فیلم کوتاه با همین نام ، بازیگر زن به صراحت خود را برای هر نقش تغییر می دهد. در اینجا وی نشانه گذاری شخصی خود را بین لئو و ترینکا با سبکی و شوخ طبعی رومی در بعضی از صحنه های بیمارستان و همچنین سایر بازیگران دیگر ، هرکدام به روش شخصیت خود پخش می کند و این را به عنوان بسیاری از کرال های اوزپتچی که مردم در طول سالها یاد گرفته اند ، پخش می کند. عشق است.


گوشه جدید رومی که این بار توسط کارگردان انتخاب شده است بین استیونز و گارباتلا گوه نیست. در عوض قسمتهایی از ایستگاه Tiburtina حرکت می کنیم ، جایی که در نزدیکی یک تپه کوچک ساختمانهای بسیار برجسته یک روم وجود دارد که غالباً از طریق رفت و آمد مسافرتی منحرف می شوند. تراس های شیب دار یک دید روستا را ایجاد می کند ، ابعادی کاملاً صمیمی و جمعی که به تعرفه های معمولی میزها و مهمانی های خانه در فیلم های اوزپتک می افزاید.


مینا و زیبایی شناسی احساسات در کتاب الهه Fortuna از Ferzan Ozpetek

رنگ و سلیقه چیزهای زیبا همواره عناصر زیبایی شناختی اساسی برای فیلمساز ایتالیایی متولد استانبول و طبیعی بوده است. اگر ایتالیایی یا ترکی اول می آید ، تصمیم می گیرید. برای ما مطمئناً انسان فرزان با هنرمند جمع می شود ، بدون این که هیچ قدم در مقایسه با سینمای خود از دست بدهد. جداول حتی در حین کار گذاشته شده ، حتی اگر فقط از یک کاسه گیلاس ، کاشی های الماس آبی رنگ آشپزخانه آرتورو و آلساندرو و تمام تابشی که پاستیل در طول زندگی پالس می کند ، باشد. هر محیطی ، حتی بیمارستان و راه پله های خدماتی در خارج از آن ، با استفاده از زمینه های نرده های اشباع سبز یا نارنجی روی دیوارها به روشی برای بصری و هیجان انگیز تبدیل می شود.


و لونا دیامانته جواهری است که توسط ایوانو فساتی نوشته شده و توسط مینا که در این فیلم حاکم است ، ساخته شده است و در آن عشق عشق دشوار معلق بین بازگشت و وداع است. دوست کارگردان ، ببر کرمانونا لحظات بسیار خوبی را به همراه ترانه سرا می گذراند. شاید برای آلساندرو و آرتورو خیلی دیر شده باشد. عشق برای نشان دادن خود نیازی به تلاش ندارد. یا وجود دارد یا وجود ندارد. اگر وجود داشته باشد. اما می تواند اشکال دیگری نیز به خود بگیرد. یا شاید اینطور نباشد ، اگر منظور از درخشش فقط بود. درست مثل یک الماس. نگاه اوزپتک در این سؤال جهانی حرکت می کند و او در این قلمرو جنایتکار داستان جدید خود را که بین ملاقات و وداع به حالت تعلیق در آمده است به ما پیشنهاد می دهد.


الهه فورتونا که توسط برادران وارنر توزیع شده است ، از 19 دسامبر سال 2019 در سینما ها حضور دارد.

فیلم جومانجی : مرحله بعدی ، Jumanji: The Level Next - بررسی فیلم با دواین جانسون

With Jumanji: The Next Level Dwayne Johnson و تیمش برای ماجراهای جدید و برای سرگرمی و سرگرمی جدید به جنگل باز می گردند.

دوباره درام رعد و برق می کند. ندای طبیعت روز به روز پر فشار تر می شود و به نظر می رسد یک ماجراجویی جدید در انتظار بازیکنان قدیمی و جدید بازی ویدیویی Jumanji است. بعد از انتقال از آنالوگ به دیجیتال ، از آن سرگرمی جدول که تبدیل به پیکسل و تعامل می شود و فضای بیشتری برای جوی استیک به جای تاس می گذارد ، برای صفحه نمایش به جای صفحه بازی ، دنباله کلاسیک 1995 با دنباله دیگری که در ادامه می آید بازگشت. داستان های جومانجی - به جنگل خوش آمدید (2017) ، برای پیدا کردن شخصیت هایی که توانستند میراث فیلم جو جانستون را جمع کنند و هالیوود را با بازی Jumanji: The سطح بعدی بازگرداند.


و واقعاً یک سطح بعدی است که کارگردانان جیک کسدان و فیلمنامه نویسان اسکات روزنبرگ و جف پیننر ، بار دیگر برای کشف و گسترش اسرار دنیای بازیگوش جومانجی پس از فیلم قبلی ثبت نام کردند و سرگرم کنندگی آن را پر از پوچ ترین فیلم کردند. آزمایشات و ناسازگارترین شوخی ها. مخلوطی که در فصل اول آزمایش شده است ، با عملیاتی انجام می شود که هدفش حتی بیشتر براندازی و اضافی است ، حتی برای این واقعیت که می تواند در رده های خود به عنوان پیشکسوتان یک ستاره بلاکچین مانند دوین جانسون حساب کند ، تقویت می شود.


جومانجی: سطح بعدی - بعد از فیلم 2017 ، دنباله ما را به سطح بعدی می برد

با این حال ، به طرز شگفت انگیزی برای Jumanji بی روح: سطح بعدی ، دقیقاً خروج او از شخصیت ها و روابط آنها ، از بازسازی دینامیک و درگیری هایی است که شخصیت های اصلی در درون خود قرار می دهند و با بستگان ، دوستان و دیگران در هم می آمیزند. بازیکنان. یک معبد عظیم از چالش های جسمی و کشف فضایل شخصی شخصی خود که در پایگاه خوب بنا شده اند ، امکان ایجاد یک چرخ فلک پانورامیک بمبی را در بالای این ها ایجاد کرده اند ، قادر به غلبه بر مراحل مورد نیاز و فشار مهارت های شخصیت های اصلی فیلم و حتی فراتر از حد آنها.


این آرزو است که بتوانیم خود را غیرقابل شکست ، مفید ، زنده هرچند خارج از زندگی خود کشف کنیم ، که اسپنسر (الکس وولف) را بر آن دارد تا با خطری که جومانجی ارائه داده است روبرو شود ، که بار دیگر قادر خواهد بود به او و گروه دوستانش کمک کند تا خود را بهتر کشف کنند ، با پیوستن به تیم دو فرد بزرگتر ادی (دنی دی ویتو) و میلو (دنی گلوور) ، اعتماد و احساس شجاعت کسب کنید. و بنابراین ، این بازی ویدئویی ارزشمندی را به خود می گیرد که هنوز در عمق آن مورد مطالعه قرار نگرفته و تبدیل به نمایشی از تمایل می شود که به دنبال راه حل آن در خطرناک ترین جهان و سرگرمی ترین سرگرمی برای تماشاگران باشد.


Jumanji: The Level Next - تمایل به انجام یک بازی دیگر Jumanji در سطح بعدی ، 

با بهره گیری از دانش اولین تجربه درون بازی ، شخصیت ها و فیلم نامه نویسان توانستند از فنون آموخته شده توسط شخصیت های اصلی فیلم در فیلم 2017 استفاده کنند ، تا از مرزهای ایدیوژی غیرفعال فراتر رود ، که دومی همه با شتاب در گسترش بصری مشخص می شوند. و اکشن ، اما حتی بیشتر در مورد یک کمدی که گاهی اوقات از خط داستان داستان جدا می شود ، اما کمتر اثربخش و سرگرم کننده نیست. شاید گیج کننده تر ، دلهره انگیزتر از این که بخواهیم برای هر مرحله از فیلم انفجارهای مداوم ایجاد کنیم ، اما به هر حال همیشه مجهز به آن ساده لوحی شوخ است که مستقیماً از Welcome به جنگل آورده می شود و با تکرار خارق العاده در سطح بعدی دوباره تکرار می شود.


با خرید در بازیگران خود ستاره جدیدی همچون درخشان Awkwafina و گسترش داستان با اضافه شدن "پدربزرگ ها و مادربزرگ ها" دنی دی ویتو و دنی گلوور ، با Jumanji: سطح بعدی شما از صحرا به برف می روید ، از حیوانات گرفته تا ظالم ، در کنتراست مداوم که در آن جوانان و سالخوردگان ، آگاهی و جدیدی با هم برخورد و پشتیبانی می کنند ، تا بتوانند آن غریزه را به تاریکی انبار خود فرو بریزند و یک کنسول قدیمی را دوباره راه اندازی کنند ، که آماده بازی دیگری است.


Jumanji: The Level، تولید شده توسط Hartbeat Productions ، Matt Tolmach Productions ، Seven Bucks Productions و Sony Pictures Entertainment ، از 25 دسامبر سال 2019 در سینماها قرار دارد.