عنکبوت در وب هیجان انگیز است که به خود بسته می شود ، به تماشاگران اجازه نمی دهد پیامدهای آن را بفهمند و لحن پر از گرسنگی را تنظیم کند.
ساخت فیلم های هیجان انگیز به هیچ وجه آسان نیست. نوشتن آنها چالش واقعی است. هسته مرکزی داستان را تصویب کنید ، مشخصات قطعاتی را که تشکیل می دهند ، تشریح کنید ، زمینه ای را فراهم کنید که حقایق در آن آشکار خواهد شد و بخش بسیار مهمی ، تمام فتنه ها ، بازیکنان دوتایی ، سرنخ ها و شگفتی هایی را که ناگزیر خواهد شد وارونه شود ، تنظیم کنید. در پایان ، نشان دادن هزار چهره و اتصالات پیچیده که به روش سیبیللین ، این کار را به صورت ماهرانه کاشته است.
در طول قلعه ای که به تفصیل بیان شده است ، جایی که هر حرکت باید با عملی که اسرار و تحقیقات این فیلم را به همراه دارد ، مطابقت دارد ، اما موضوع اصلی هنوز هم باید از آن برتری پیدا کند. مأموریتی که باید انجام شود ، فرد موردنظر برای نجات ، داده های بازیابی یا دکمه قرمز رنگی که باید قبل از پایان جهان فشرده شود. این نکته اساسی را درک کنید که در آن صورت برای ساخت آثار عربی روایی و معمار همه پیچیده ترین و ظریف ترین سطوح بین شخصی. بنابراین ، اگر عنصر اصلی از بین نرود ، نتیجه فقط می تواند فاجعه ای اعلام شود ، همانطور که با فیلم Spider در وب اتفاق می افتد و داستان آن توسط Gidon Maron و Emmanuel Naccache نوشته شده است.
عنکبوت در وب - Eran Riklisspider در هیجان وب بدون داستان و بدون شخصیت ،
مشکل اصلی کار به کارگردانی اوران ریکلیس دقیقاً در سوء تفاهم است که با آن موضوع اصلی در فیلم گزارش شده است ، با غیرقانونی بودن آن در طرح ریزی وقایع با الهام از وقایعی که در واقع اتفاق افتاده است ، اما به هر حال ضعیف توضیح داده شده و حتی بدتر هم در آن مدیریت شده است. پیش نویس سینمایی که می خواستیم از آن خارج شویم. در حالی که حوادثی را که بلافاصله شخصیت های حرکتی ، سازمان ها ، کشورها و شرکت های بزرگ را در معرض حرکت قرار می دهند ، حس می کنند ، وضوح این رویدادها بیننده را به طور کامل تردید می کند ، مطمئناً به دلیل ناتوانی وی در رمزگشایی یا تجزیه و تحلیل اوضاع نیست بلکه برای فیلمنامه خالی بر اساس است. تریلر ، که به نظر می رسد فراموش کرده است که ارتباط آن با شخص دیگری است که از اتاق تماشا می کند و تصمیم می گیرد بدون اینکه دیگر به عقب برگردد ، راه خود را طی کند.
و حتی وقتی داستان به نظر می رسد تصمیم دارد تا در نیمه راه فیلم مخاطبان خود را باز کند ، جو و عملکرد فیلم به شدت متوقف می شود ، با عدم قطعیت سرنوشت عملکرد شخصیت اصلی بن کینگزلی ، اما امنیت غیرقابل انکار محصولی که اصلاً قانع کننده نیست ، همانطور که از ژانر انتظار می رفت. نه تنش ، نه خطر و نه گرانشی که باید حضور سلاح های شیمیایی را برانگیزد. مانورهای محرمانه بودن تیم به رهبری شخصیت Adereth چنان غیرقابل تصور است که حتی کمبود ارتباط آنها حتی در بقیه کارها را منعکس می کند ، چنان بر روی خود بسته است که تقریباً خود را از پیچیدگی های بی فایده خود تبریک می گوید و کاملاً از حتی حداقل سطح هم محروم می کند. پاتوس
عنکبوت در وب - هنگامی که حتی subtexts سرنوشت یک فیلمبردار در وب را بهبود نمی بخشد ،
اگر سطح داستان جعبه بسته عدم لرزش را انتخاب کند ، این زیرنویس عاطفی است که بین شخصیت کینگزلی و همکار جوان این بازیگر ایتا تیران بازی می کند ، سعی می کند خود را متن مهمی برای خواندن و شاخه جهانی بازی کند. فیلم ، اما خیانت به عنوان یک درخشش بیشتر فاقد ایده برای تعمیق و تحریک پتانسیل است. این جنبه ای است که مارون و ناکچه می توانستند بیشتر به آن توجه کنند ، منحرف شدن از دشواری طرح و به دنبال رابطه ای بودند که تماشاگرانشان را در درگیری بین قدیمی و جدید ، غریزه و محاسبه تحریک کند. سازشی که می تواند تا حدودی عنکبوت را در وب بهبود ببخشد ، اما بسته شدن هرمتیک آن از عبور بیشتر و درون زاویه آن جلوگیری می کند.
حتی وقتی به نظر می رسد همه چیز به آرامش می رسد و سرانجام فیلم اوران ریکلیس معقول می شود ، عنکبوت در وب ادامه می یابد که علیه خودش جلوی خود را بگیرد ، گویی او فراموش کرده است که دیگران را در نکات مهم فیلم شرکت کند. احساس گرسنگی غیر واقعی که در طول مدت آن ، لحن را صاف و صاف نگه می دارد ، برای یکی از کم هیجان ترین شخصیت ها در تاریخ ژانر.